woensdag 11 december 2013

dag 10

Wie dacht dat er nu een romantisch verhaaltje over die geheime tuin zou volgen moet ik teleurstellen ... Het werd eerder een "grimmig" sprookje:


Tja, ik weet ook niet waar 't vandaan gekomen is... ☺
Nu nog even over de materiaal-kant: zoals gezegd heb ik gouache/plakkaatverf gebruikt. Verder nog wat stempels & embossingpoeder. Over de letterstempels wil ik nog wat zeggen; ik koop haast nooit nieuwe letterstempels maar probeer op rommelmarkten te scoren. Ook heb ik nog stempeltjes uit de kindertijd van mijn dochter die inmiddels tot de dertigers gerekend mag worden.



en dan nog deze:


Ook al op leeftijd! Het waren allemaal van die losse prulletjes die ik voor het gemak op kurken heb geplakt.
Helaas vind je steeds minder van dit spul op een rommelmarkt. En steeds meer computerspullen. Jammer!

1 opmerking:

  1. Zo'n mooie ouderwetse zou ik ook wel willen, maar inderdaad, ze zijn schaars. Dus toen heb ik onlangs toch maar die van de HEMA aangeschaft. En ooit heb ik er eentje van het Neulsnd alfabet gemaakt...
    Roodkapje is geinig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen