zaterdag 18 mei 2013

nummer 91

Ik loop al een paar dagen te snotteren en te hoesten. Mijn hoofd voelt aan of er binnenin palen geheid worden en er lopen een boel boze kereltjes met hamertjes in rond... :(
Zo verhuis ik van de stoel naar de bank en andersom. Niks voor mij om zo blèhhhhh te zijn. Zo af en toe een paar minuutjes aan mijn werktafel levert uiteindelijk toch nog een boekje op.

Uit "non-adhesive binding volume 2" van Keith Smith dit exemplaar:




Niet helemáál naar mijn zin maar voor een eerste probeersel en de lichamelijk toestand in aanmerking genomen toch goedgekeurd. Met zo'n hoofd moet je ook geen boekje maken waarbij je met 6 naalden werkt!

2 opmerkingen:

  1. Wat knap Annie....snotterend en wel zo,n mooi boek maken!!!
    Met 6 nld....wow....
    Je nieuwe boek,nr 92, mag er ook zijn hoor!
    Hoop dat je weer wat opgeknapt bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks het gesnotter toch nog een mooi boek hoor!

    BeantwoordenVerwijderen