dinsdag 28 mei 2013

nog vier te gaan...

Zoals ik ongeveer een jaar geleden schreef komen de boeken voor mijn 100 boeken project bijna allemaal uit dit boek:



Voor het merendeel kunnen de boeken/bindingen uit dit boek me wel bekoren, maar er staan er toch ook een aantal in waar ik totaal niks mee heb. Zoals het zogenaamde STOCKBOOK; een boek om postzegels in te bewaren. Ondanks dat ik er niks aan vond besloot ik er toch een te maken. Ik ging niet voor mijn mooiste papiertjes en voor de kaften gebruikte ik het achterkarton van een kalender. Dat heb ik bekleed met gewoon school-kaftpapier. Binnenin moesten "glassine"strookjes komen en omdat ik dat papier niet had heb ik in plaats daarvan zgn. spinneweb-papier gebruikt. Dat is het papier dat ook als tussenblad in foto-albums zit. Dit is het geworden:




Postzegels voor in het boek had ik ook nog!

De beschrijving die in Alisa Golden's boek staat is niet helemaal correct. Voor diegenen die haar boek hebben: vergeet vooral niet op haar blog te kijken voor aanvullingen en correcties!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten