maandag 3 december 2012

oude liefde ...

"oude liefde roest niet" is het spreekwoord. Ik denk dat dat ook voor oude hobby's geldt. Kalligraferen was heel wat jaartjes een zeer geliefde bezigheid voor mij, maar in de loop van de tijd begonnen mijn pennen toch wat roestig te worden. Zó veel leuke hobby's om mee bezig te zijn en een etmaal heeft nu eenmaal maar 24 uren. Daarvan moet je er toch ook een aantal slapend doorbrengen...
Hier een paar "oudjes", werkstukken uit een eindpresentatie van een cursus in het jaar 1996:



Het werkstuk in blauw/groen was het uitgangspunt voor de zwart/wit versies hier beneden. De opdracht was: vergroot een stukje uit je oorspronkelijke werk tot bijna abstract en maak daar dan een nieuw werk mee. Gebruik dezelfde tekst.


En nu ik dit zit te tikken krijg ik warempel zin om die pen weer eens ter hand te nemen!

1 opmerking:

  1. Hi Annie.. weer eens alles van je hier door gekeken.. kwarkbroodjes zijn lekker he ;-)
    toch moet het een fijn gevoel geven dat je zoveel mooi werk in je leven hebt gemaakt en ik vind je hoeslakenkaft super!

    BeantwoordenVerwijderen