zondag 8 juli 2012

nummer 14

Het boterhammetje met stroop smaakt weer als vanouds en dus gaat ook het energiepeil goed omhoog!
Vandaag boekje nr. 14 gemaakt:



De tekst is een samenraapsel van woorden uit mijn "woorden-kistje": hierin verzamel ik woorden die me aanspreken of zo maar zelf verzonnen onzinwoorden. De tekst in het boekje luidt:

een toefje regenbui
spatgekis van onberispelijk nachtblauw
de loftrompet speelt toekomstmuziek
honingzoete illusie
een toefje regenbui
schoongewassen fluistering van hoop

11 opmerkingen:

  1. Fijn te horen dat het nu weer beter gaat. Geniet er volop van dat je weer beetje bij beetje van die prachtige dingen kan maken... Is een mooi boekje trouwens. Heel mooi van kleur!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig boekje Annie!
    En je woorden....het is een gedicht!
    Prachtig, wat een ritme zit erin...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou meid, een boterham met stroop smaakt, kan als tekst ook wel in je geweldig mooi boekje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat doet goed te lezen! en mooi, groetjes,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fijn voor je dat de boterhammetjes weer smaken. en spatgekis vind ik een PRACHTIG woord!
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig boekje, zowel de uitvoering als de kleur én tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat het weer beter met je gaat. Wat een prachtige teksten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo swester ik zie je bent alweer aan je hobby.
    Wij zijn erg blij dat het weer een beetje de goede kant op gaat.
    Groeten Jan en Margriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig boekje voor wel erg leuke woorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn!! Het nieuws en de woordenspinsels :) Ik hou heel erg van spelen met woorden..

    BeantwoordenVerwijderen