vrijdag 23 december 2011

elke dag een beetje

die met links vind ik eigenlijk leuker.... ;-D

3 opmerkingen:

  1. Hee, daar zijn ze dan: de blind getekende zelfportretten! Ik vind ze zelf met links ook meestal leuker, maar die van jou zijn allebei erg grappig hoor :-)
    Goed zeg, dat je nog steeds elke dag iets maakt en publiceert! Hoe bevalt het jou? Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf aan de ene kant een beetje blij ben dat mijn boek bijna vol is. Aan de andere kant ben ik ook steeds heel blij als ik weer iets creatiefs heb gemaakt erin. Best dubbel dus. Heb jij dat ook?
    Groetjes,
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. …………(¯`O´¯)
    …………*./ | \ .*
    …………..*♫*.
    ………, • '*♥* ' • ,
    ……. '*• ♫♫♫•*'
    ….. ' *, • '♫ ' • ,* '
    ….' * • ♫*♥*♫• * '
    … * , • Feliz' • , * '
    …* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
    ' ' • . Navidad . • ' ' '
    ' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
    …………..x♥x
    …………….♥

    Ik vind beide leuk �� fijne dagen wenst je Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb ik net een lap getypt is alles weg.... :(
    Nog even verkort: het blindcontour tekenen vind ik heel leuk en ontspannend. Het elke dag een beetje gebeuren is soms: "hè, ik MOET nog" en soms: "yeah, ik MAG weer".... Waarschijnlijk ga ik in het nieuwe jaar ook zoiets doen!
    En voor iedereen: Fijne Feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen