zondag 18 september 2011

letters

Twee blogposten op één dag; als dat geen communicatie is! (zie vorige post)
Janine vertelt op haar blog over kalligrafie en dat roept bij mij herinneringen op. Er was een tijd dat ik bijna dagelijks zat te zwoegen om wat moois op papier te krijgen.... Hoewel ik de kalligrafiepen niet meer zo heel vaak ter hand neem blijven letters mij boeien - ook als ze niet "geschreven" zijn. Zoals deze:

en deze:



En van al die oefenbladen van toen maakt ik bijvoorbeeld dit:



Toch die pen maar weer eens tevoorschijn halen....

2 opmerkingen:

  1. Mooi al die boekjes met kalligrafie. Ook aantrekkelijk om cadeau te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat mooi, die boekjes, om verliefd op te worden. Ik kan me alleen maar meer verheugen op je boekbind workshop. (ook al maken we een ander boek ☺)en als ik je schrift zie.... heb ik nog vele jaren te gaan. ☺

    BeantwoordenVerwijderen