maandag 27 januari 2014

workshop

Gisteren heb ik voor het eerst sinds lange tijd weer eens een dag-workshop gevolgd in het atelier van Ans Hameleers. Het zat er gewoon een hele tijd niet in vanwege mijn lage energiepeil. Toen ik de aankondiging voor de workshop zag besloot ik de gok te wagen en ik ben blij dat ik het heb gedaan! Het onderwerp was het werk van de kunstenaar Chillida. Vooral het grafische werk van deze man spreekt me aan. Hier een paar foto's van wat we zoal gedaan hebben.






We hebben hard gewerkt, genoten van een heerlijke lunch en vooral veel inspiratie opgedaan - zowel van de juf als van de medecursisten. Ik ben blij dat ik er bij was, ook al heb ik bij thuiskomst meteen de bank opgezocht!

3 opmerkingen:

  1. Zo te lezen was dit een toffe dag en ervaring. Je hebt in ieder geval mooie dingen gecreƫerd . Nu nagenieten op de bank .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Annie, thanks you like my "Paul Klee" pop up trial. Yesterday I worked with the kids with this simple understanding of pop up and is was great. Great fund und lovable results. I will show some pixs soon in the blog. Very best wishes.

    Klaus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk Annie ik kan me voorstellen dat je genoten hebt!

    BeantwoordenVerwijderen