vrijdag 30 november 2012

zoete broodjes bakken ...

We doen het allemaal wel eens - zoete broodjes bakken ... ;-D  Vanmorgen heb ik dat letterlijk gedaan, en ik moet zeggen dat het voor herhaling vatbaar is.
Een tijdje geleden was ik op zoek naar een recept en kwam al surfend terecht op dit blog. Inmiddels heb ik al een aantal recepten uitgeprobeerd - tot volle tevredenheid! De zoete broodjes waar ik het over heb zijn kwarkbroodjes.


Ze zijn in no time klaar en ze smaken heerlijk. Het recept vind je hier:
http://www.micook.nl/zoete-kwarkbroodjes/
Ik heb het bakken weer helemaal herontdekt en heb zin om vanalles en nog wat uit te proberen. Alleen die calorieën hè ....

3 opmerkingen:

  1. Ik vind net je blog via Caatje, en ben helemaal weg van al die boeken van jou... de zoete broodjes laat ik links liggen (ondanks dat die bovenaan staan en ik daar dus mijn commentaartje typ) want ik ben 1. een absolute ramp in de keuken en 2. er mogen wel wat kilootjes af (een stuk of 5, aarrghhh)
    Maaruh... je blog komt in mijn favorieten. Ik wens je een fijn (zoet?) weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja die kilootjes ... Overigens is dit een recept dat zelfs keukenklunzen kunnen maken!

      Verwijderen
  2. klinkt lekker, ziet er lekker uit, dus... :) Bedankt voor de link naar het recept!

    BeantwoordenVerwijderen