maandag 6 februari 2012

give-away

Omdat mijn blog afgelopen week z'n eerste verjaardag vierde verloot ik onderstaand (schets)boek/ journal of waar je het ook voor gebruiken wilt.


Het is gemaakt in de Secret Belgian Binding, wat betekent dat het mooi plat open kan liggen. De kaften zijn beplakt met door mij bewerkt papier en de binnenkant bestaat uit 6 katernen van 4 vel 160 grams tekenpapier. Al met al bijna 100 pagina's om te vullen dus! Afmeting van het boek is 16,5x25,5cm.
Wil je meeloten laat dan vóór donderdag 9 februari een reactie achter op deze post en denk aan vermelding van je e-mail adres!

10 opmerkingen:

  1. Hebbe, hebbe, hebbe! Gaaf dat je alweer een jaar blogt. Gefeliciteerd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je "verjaardag". Het boek ziet er prachtig uit. Mooie kleuren. Aangezien ik me dit jaar op boeken en kistjes wil concentreren is zo'n mooi boek om mee te beginnen natuurlijk altijd welkom.Groet,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, een jaar al, de tijd vliegt!
    Ik zou ook graag een echte Annie in de kast willen dus ik doe graag mee =D
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een jaar waarin je ons héél veel moois hebt laten zien!! Op naar de twee! Ik doe graag mee met je give-away. Ik heb nog veel inspiratie die ik heel graag op de mooie lege bladzijden kwijt zou willen. duimen, duimen...
    (mocht ik de gelukkige zijn..laat het me maar weten op mijn blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Annie,

    Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag!
    Leuk zo'n give away!
    Weet inmiddels zelf hoe ik zo'n boek moet maken...;-]]]
    Maar dit boek vind ik ook erg mooi, dus ik doe graag mee.
    Groetjes,

    Jolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig schets-boek/journal!
    Ik doe erg graag mee met deze GiveAway...
    En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag! IK GENIET ER ALTIJD VAN!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik volg je nu een tijdje en raak steeds weer geinspireerd door de mooie dingen die je maakt. Helaas ben je een beetje te ver weg om een cursus bij je te komen volgen.
    Gefeliciteerd me je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi boek, Annie! Ik wil ook wel graag meeloten want zoals je weet is mijn koptische binding-schetsboek al een tijdje vol ;-)
    En trouwens, een mens kan volgens mij nooit genoeg (schets)boeken hebben, haha!
    Gefeliciteerd met je blog-verjaardag en ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je 1e blogverjaardag !
    Geniet er (bijna)dagelijks van....En dat mooie boek, wie wil dat niet hebben :)
    Dus waag ik ook een gokje !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jááá, ik doe mee! Gisteren helemaaal over deze post heengelezen! Ben net aan de laatste bladzijde van mijn journal gekomen...dus wie weet...? Ik ben helemaal geïnspireerd door jouw smoelen, dus ik ga gauw ff verder kijken...

    BeantwoordenVerwijderen